The Empire of Newverica

در تکیه چارچوب بی ژرف/ مردیست که سایه اش سپید است

The Empire of Newverica

در تکیه چارچوب بی ژرف/ مردیست که سایه اش سپید است

چیز خاصی نیست، یک عمر است که حرف میزنیم و حرف میزنیم. یک گوشه ای میگیریم، دنج و راحت و باز هم حرف میزنیم، هی بحرف زدن ادامه میدهیم تا آخرش بمیریم. چند نفس داریم که هر روز بانحطاط نزدیک ترمان میکند، حیف است که درشان فقط هوا باشد و بی صوت، حیف نیست؟

آخرین مطالب

جاویدان

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

یک روز میمیرم درون آینه تنها

یک روز میبینی مرا در بستر غمها

آشوب میماند تنم را ذرّه بر ذرّه

یک کرکدیل مرده در آزادی درّه

اسفندیاری که گزش یک آن خطا رفته

جای دو تا چشمش، گلویش به فنا رفته

در گریه خواهم مرد پیش آدمی فرضی

یک دختر بی قید با آرامشی قرضی

یک دختر آرام با وحشی گری دمخور

مرز تناقض های جاویدان، خلایی پر

یک هاله ی مخفی زیبای بدون مرگ

قدیسه جاوید صدها گم شده فرهنگ

با هم کنار رودها جاری شدن خواهیم

تا صبح بیداریم و با هم شعر میخوانیم

پر شور میگردیم و از هر بند، آزادیم

در بندری بی نام و کشتی زاد فریادیم

من شاه گمنامی درون قصر پنهانی

تو ساحری کولی و با آواز حیرانی

تا قافیه باشد بگویم پوستت دارم

یک مصرع اینجا بوده است آنرا نمیگویم!

در انتهای کوچه ها آغوش میگردیم

در انتهای جاده ها مخدوش میگردیم

من با تو معنی میدهم، با من تو معنی ده

تیرم نشو وقتی کمانم آسمانی زه

تا جاودان با من بمان، ای جاودانی غم

می گویمت، می گویمت، من دوستت دارم...

 

 

 

م. مجتاز

دادسرای ناحیه 6

10 خرداد 94

  • م. مجتاز

نظرات  (۴)

  • محدثه محمدی نیا
  • :(
    پاسخ:
    چرا ناراحت؟!
    مرا با دنیا کاری نیست،‌ حکایت من و دنیا مانند سواره‌ای است که زیر سایه‌ی‌ درختی نشسته و استراحت کرده و آن جا را ترک می‌کند.‌((حضرت محمد (ص)))
    چرا دادسرا مجتاز جان؟ 
    پاسخ:
    هیچی رفته بودم شهادت یک درگیری رو بدم! سه شنبه هم باید بریم برای دادگاهش. اصلا یه وضعیه!
    بسیار عالی...
    پاسخ:
    تشکر!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی