The Empire of Newverica

در تکیه چارچوب بی ژرف/ مردیست که سایه اش سپید است

The Empire of Newverica

در تکیه چارچوب بی ژرف/ مردیست که سایه اش سپید است

چیز خاصی نیست، یک عمر است که حرف میزنیم و حرف میزنیم. یک گوشه ای میگیریم، دنج و راحت و باز هم حرف میزنیم، هی بحرف زدن ادامه میدهیم تا آخرش بمیریم. چند نفس داریم که هر روز بانحطاط نزدیک ترمان میکند، حیف است که درشان فقط هوا باشد و بی صوت، حیف نیست؟

آخرین مطالب

تغییرات

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۵۱ ب.ظ
The Empire of NewVericka - تغییرات
همانگونه که مشاهده می فرمایید، وبلاگ دچار تغییرات کلی در ظاهر شده است و به همراه صاحبش، تصمیم به حرکت در مسیر خود گرفته است.

قالب به صورت دستی(با آچار فرانسه و پیچ گوشتی!!) طراحی شده و نقاشی های دور و برش هم ماحصل زنگ های ریاضی/ فیزیک/ شیمی حلی میباشد! اگر مشکلاتی در صفحات وبلاگ مشاهده شد، اطلاع بدهید که درستش کنم.

از لینکهای بالای صفحه ترجیحا استفاده نکنید. وول می خورند. تعجب هم نکنید که چرا حذف نمی کنمشان. اینها حذف شوند، تمام صفحه وول می خورد! مع هذا، لطفا به این مورد گیر ندهید تا اگر شد چاره ای بیاندیشم. دوستانی هم که مشکلات وبلاگ را می بینند و تصمیم به کمک دارند، بنده تمام روز بیکار و بیعار نشسته ام تا دانشگاه شروع شود، می توانند به سمع و نظر شخص شخیص بنده برسانند.

من حیث المجموع، پست عربی شد! و امید است که تغییرات ظاهری باطنی وبلاگ مجتاز به دل خویشتن و خوانندگان بنشیند. ننشست هم مهم نیست، مجتاز همین است!



سه برگ یک دفترنفراتکبودی کدرنوشته بر بادناتمامآبهای سرد، آسفالت خیسچهار
  • م. مجتاز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی